Způsoby napojení
Pro datovou komunikaci v rámci spolupráce Sportisimo Marketplace používáme několik způsobů napojení – tak, aby měl každý dodavatel na výběr více možností. Jednotlivá napojení jsou rozdělena do několika sekcí, aby bylo srozumitelné, čeho se konkrétní zprávy týkají.
1. Zalistování produktů do systému ERP
- Kód dodavatele
- Značka
- Kategorie produktu
- Název produktu
- Jednotka velikosti
- EAN
- SKU
- Barva
- Celkem ks k dodání
- Nákupní cena
- Prodejní cena doporučená
- Prodejní cena akční
Způsob komunikace
2. Zalistování produktových dat pro e-shop
Produktové informace, které budou viditelné na e-shopu zákazníkům. Po zalistování produktů do systému ERP od nás obdržíte produktové šablony dle konkrétního sortimentu, které jsou před spuštěním produktů na e-shopu nutné vyplnit. Jedná se o informace, jako jsou popis, fotografie, rozměry apod.
Způsob komunikace
3. Aktualizace skladové zásoby dodavatele
A. Celková
- Očekáváme zaslání informace o kompletní skladové zásobě, která je u dodavatele k dispozici pro zobrazení nabídky v eshopu
- Všechny dříve zaslané informace o skladové zásobě, které nebudou v rámci dané aktualizace uvedeny, budou smazány
- Očekávaná frekvence 1x denně
B. Rozdílová
- Aktualizace pouze zaslaných záznamů o skladové zásobě
- Očekávaná frekvence několikrát denně v závislosti na frekvenci vyřizování objednávek
Způsob komunikace
4. Doplnění zboží SRP
Ve frekvenci 1x týdně Sportisimo generuje návrhy na doplnění zboží formou nákupní doobjednávky od dodavatele. Validace návrhů probíhá ze strany nákupčího nebo dodavatele ve webovém portále SRP.
Způsob komunikace
EDI ORDERS
Napojení na náš systém pomocí EDI ORDERS
PORTÁL SRP
Doplňování zboží pomocí našeho webového portálu
5. Objednání zboží od dodavatele
Ve chvíli vzniku zákaznické objednávky, odesíláme požadavek na dodání zboží dodavatelem.
- Očekávaná frekvence odesílání několikrát denně v závislosti na frekvenci vzniku zákaznických objednávek
Způsoby komunikace
EDI ORDERS
Napojení na náš systém pomocí EDI ORDERS
PORTÁL SRP
Doplňování zboží pomocí našeho webového portálu
6. Potvrzení objednávky zboží dodavatelem
Způsob komunikace
EDI ORDRSP
Napojení na náš systém pomocí EDI ORDRSP
PORTÁL SRP
Potvrzení objednávky v našem webového portálu
7. Dodání zboží dodavatelem
Pravidelné doplňování zboží vychází ze statistik prodejů a obrátky artiklu.
- Inhouse - Očekávaná frekvence doplňování je zpravidla 2x měsíčně, dle možností dodavatele a frekvence vzniku návrhů na doobjednání
- CrossDock - Na základě zákaznických objednávek očekáváme dodání zboží k další konsolidaci na našem skladě do 24-48 hodin
- V okamžiku expedice zboží dodavatelem, očekáváme avízo o dodání
Způsob komunikace
EDI DESADV
Napojení na náš systém pomocí EDI DESADV
8. Fakturace
Fakturace
Průběh fakturace standardně probíhá pomocí EDI a typu zprávy INVOIC
9. Výměny a vrácení
Výměny a vrácení
Podmínky vychází z nastavených podmínek konkrétního dodavatele