Možnost vrácení zboží až do 31. 1. 2025, členové Sportisimo Klubu do 90 dní. Zjistit víc

Sportisimo uvedlo nový vánoční spot. Poprvé bez produktů

Největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu dnes spustil svou vánoční videokampaň. Poprvé je čistě brandová. Hlavním posláním je vánoční idea, že to největší vítězství je udělat radost druhým.

 

„Každoročně se s vánoční kampaní snažíme říct, že Vánoce jsou o emocích, o společných zážitcích. A právě sportovní aktivity nebo společně strávený volný čas tohle nabízejí. Abychom to ještě víc ukotvili, rozhodli jsme se letos dát všem našim zákazníkům právě hezký příběh, motivaci. Tak snad to ocení,” říká k premiéře Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.

 

Vánoční videa sportovního giganta vznikla už klasicky ve spolupráci se zlínskou produkcí Bumerang Film. Videospot mohou diváci v různých časových alternativách zhlédnout na vybraných českých a slovenských televizních stanicích i na YouTube. Novinkou je například desetivteřinové promo na speciální akci s dopravou zdarma s Mastercard. Zmíněný námět se dále objevuje klasicky i v POS/POP komunikaci a marketingový mix doplňují rádiové spoty.

 

Hlavní tváří kampaně se stal slovenský herec a loutkoherec Ivan Martinka, známý například z filmu Jánošík nebo české pohádky Tři bratři. Audiovizuální části kampaně propůjčili svůj hlas už tradičně herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay. Poprvé doprovází sportovní videoreklamu na míru vytvořená hudba z dílny českého skladatele Lukáše Daniela Paříka. 

 

Ukázka verze 43´: klik

Ukázka verze 20´: klik

Ukázka verze s Mastercard: klik

Making of krátký dokument: klik

 

Ke stažení: Tisková zpráva (formát ZIP)