Přijetí poškozené zásilky
Při přebírání zboží od dopravce si vždy pečlivě zkontrolujte, jestli je zásilka v dobrém stavu. Pokud je balíček jakkoliv poškozený, měli byste odmítnout jeho převzetí.
Víme, že se někdy stane, že obal balíku je sice neporušený, ale zboží uvnitř je poškozené. I to lze vyřešit.
- O přijetí poškozeného zboží prosím informujte danou přepravní společnost co nejdříve. Níže jsme pro vás připravili základní informace, které se týkají našich smluvních dopravců.
- Můžete se také obrátit na náš zákaznický servis. Zákaznická podpora Sportisimo je vám k dispozici každý den od 8:00 do 20:00.
Kontaktní formulář
Ať už se ozvete přímo přepravci, nebo nám, bude dobré, když si pro komunikaci připravíte:
- číslo nebo jiné identifikační údaje balíku (máte od přepravce)
- číslo objednávky nebo faktury (od Sportisimo.cz)
- určitě také nezapomeňte ihned po rozbalení pořídit fotodokumentaci poškozeného výrobku včetně obalu. Nic nezkazíte, když si vyfotíte také celou zásilku (včetně obsahu) a její štítek.
Informace dle jednotlivých dopravců:
Česká pošta
- Je třeba nahlásit do:
- do 2 pracovních dní od převzetí zásilky
- Kde a jak hlásit?
- osobně na jakékoliv pobočce České pošty
- Co budu potřebovat?
- Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.
- Další info
- Podrobnosti najdete na webu České pošty.
GLS
- Je třeba nahlásit do:
- do 3 dní od převzetí zásilky
- Kde a jak hlásit?
- prostřednictvím zákaznické linky GLS na čísle +420 840 123 456
- Co budu potřebovat?
- Při komunikaci budete potřebovat zejména číslo balíku. Všechny kroky reklamace vyřešíte telefonicky.
- Další info
- Podrobnosti najdete na webu GLS.
DPD
- Je třeba nahlásit do:
- do 2 dní od převzetí zásilky
- Kde a jak hlásit?
- na webu www.dpd.cz/reklamace
Co budu potřebovat?
- Na reklamačním webu přepravce je potřeba vyplnit formulář Zápis o škodě.
- Další info
- Podrobnosti najdete na webu DPP.
Rhenus (nadrozměrné zboží)
Jestliže převezmete balík od dopravce Rhenus, a až po jeho rozbalení zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci je třeba uplatnit přes zákaznický servis Sportisimo.cz.